Jodoh yg Sejati Membawa Diri Makin Dekat dengan ALLAH dan Nabi

TIDAK SANGGUP HIDUP HINA TANPA PERJUANGAN BAHKAN RELA MATI SYAHID KERNA AGAMA DAN PERJUANGAN

------------MENDAMBa SYAHID fi SABILILLAH-----------

Friday, December 17, 2010

KEtentuanMU..

DUhai TUHAN,sampaikan rinduku dan sayangku dan cintaku buat sesiapa jua yg terlintas difikirannya untukku..
lagi buat sesiapa yg sudi mendoakanku..


''Ya,ALLAH..Jika benar cinta ini kernaMu,
Kau tautkanlah kasih kami pada ikatan yg satu,
semestinya ikatan yg halal dan mendapat redaMu..
jauhkan hatiku dari ruam2 zina atau hasad..
kerna aku bukan perempuan biasa..
tapi terlampau biasa yg punya seribu satu kelemahan..
dan punya hati yg kotor yg perlu dicuci selalu..
Doaku setiap waktu,
cintakan aku pada seseorang yg  sangat mencintaiMU,
agar bertambah cintaku padaMu..
cintakan aku pada seseorang yg sentiasa mengikut sunnah Rasul..
agar bertambah cintaku berpegangkan hadith kekasihku..
rindukan aku pada seseorang yg rindu untuk mati syahid di jalanMu..
agar bertambah rinduku untuk bertemu denganMu..
Ya,Allah..YA,Rahiim..
yg mengerti persaan hambaMU..
jagalah fitrah hati ini..
agar tidak bermaksiat kepadaMU..
baik secara terang-terangan..
atau sembunyi2..
Duhai Tuhan yg Mengetahui yg Ghaib..
sungguh aku mersa xlayak merasakan ini..
kerna aku punya waktu yg singkat untuk menghadapi saat yg panjang di sana..
aku ikhlas..
kerna aku yakin denganMu..
sebagaiman yakinnya hamba2Mu yg bergelar wali..
aku cuba seyakin itu..
meyakini...


hatiku..
rinduku..


kasihku..
buat Engkau yg SATU..
cukup itu sahaja..
ku xminta lebih..cukup kAU Berbelas pda hambaMU ini..
yg banyak dosa..
andai dia bukan tercipta untukku..
aku ikhlas memandangkan diriku sndri sudah puas dan kepingin sekali untuk bertemu dengan..
Yang Pencipta Pencinta..''

KETENTUANMU..(^_^)
ameeeeeeeennn...




benar firmanNya,perempuan yg solehah untuk laki2 yg soleh..
*namun harus diluruskan niat men'solehahkan diri semata2 kerna Allah..
*siapa kita untuk menjamin panjangkah umur untuk hidup berumah tangga..
*andai agama mnjadi pilihan utama si dia yg halal untuk kita..
*seharusnya Muhammad s.a.w lebih lyak dicintai dan sebaik2 laki yg soleh..



''

No comments:

Post a Comment